tirsdag 5. oktober 2010

TRENINGEN ER I GANG!

Hvis du har sett griser som flyr, eller hvaler som går på land (les : Ingeborg) så kan dette skyldes at jeg brøt universets normale rytme ved å trene, for slike avvik kan skape kaos.
Sist jeg trente ble "Howard The Duck"  laget.. Filmen hvor navn gir samme effekt i vår verden som Voldemort i magiens verden.
Så forbered dere på masse rare syn og opplevelser fremover.
Om du våkner en morgen og plutselig syntes at en t-skjorte fra Ed Hardy har en passe mengde med farger, da er det nok mest sannsynlig på grunn av meg. En kan trygt si at hvis det er en overskrift som fortjener store bokstaver så er det denne!:

TRENINGEN ER I GANG!

                 http://svgs.vfk.no/~/media/svgs/Webgrafikk/Aktdag2007/spinning.jpg.ashx                         

Etter å ha innsett at alt av manndom forsvant i det sekundet jeg startet denne bloggen her, bestemte jeg meg like så greit for å ta en time med spinning, eller jeg vil vel heller kalle det for et år med spinning, for det er mer den generelle følelsen av tidsforbruk kroppen og hjernen får.

Det skal innrømmes at jeg ikke var så awesome da jeg satt meg på den berømte sykkelen med en hvilepuls på ca 380 og, til min store forundring, tydeligvis omringet av kvinnelige roboter som var programmert til å være super glad og super gira når de enkelt og greit syklet milevis (i stillestående tilstand vel og merke). Jeg kan allerede røpe at jeg ikke representerte det mannelige kjønn noe spesielt bra, da jeg brukte flaskeholderen som mageholder og gråt i takt til Britney Spears - Toxic, noe som ikke ville overraske meg om ble filmet og  lagt ut på youtube.

Sjokkerende nok var det ikke noen pauser med applaus og klemmer etter overståtte fem minutter, for jeg hadde nemlig syklet langt over kilometeren og det må jo være en eller annen form for norgesrekord. Så skuffet måtte jeg nok bare finne meg i å sykle videre (selv om vi fortsatt ikke beveger vårs av flekken i virkeligheten!). Her en en liten beskrivelse av hendelsesforløpet de neste fem minuttene:

5.01 Kjenner blodsmaken i munnen

6.30 Bestemmer meg for at tiden går alt for sakte. Så jeg titter vekk fra alt av klokker og prøver heller å filosofere over ting jeg har opplevd i livet, og diverse andre ting jeg har lyst til å gjøre etter jeg er ferdig med spinningtimen og forhåpentligvis har kropp som Brad Pitt. Etter en stund bestemmer jeg meg for at det er på tide å sjekke klokken for å se om det snart har gått tjue minutter.

6.32 HELVETE!!

7.00 "With a taste of your lips
        I'm on a ride
       You're toxic, I'm slipping under
       With a taste of poison paradise
       I'm addicted to you
       Don't you know that you're toxic?"

7.30 Ser lyset og lurer på om Gud snart skal hente meg.

8.20 Kjære Gud, du som er i himmelen.....

9.10 "I need a hero, oaoaoaooa I NEED A HERO"...Hvem trener til slik musikk?!!

9.50 HAHAH JEG KLARER DET! JEG KLARER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10.00 "Flott folkens, bare et kvarter igjen nå!" *hjertestopp*

Til hensyn for dere skal jeg ikke fortelle om resten av økten, spørs om jeg er velkommen dit noen gang igjen. "Blod, svette og tårer" er nøkkelord for grenserittet. Hadde det vært opp til meg så hadde det blitt
"Grin, Hyl, Angst, Banning, Bønn, Trygling, Blod og Hjertesvikt" men gjør seg kanskje ikke like bra som slagord på t-skjorta...Uansett! så skal jeg ha for at jeg faktisk gjennomførte dette "stuntet" her, for det føltes som et stunt. Dessverre så fikk jeg tydeligvis ikke Brad Pitt kropp når jeg så i speilet, for etter et par timers googling viste det seg nemlig at en må gjenta hele den hendelsen her opptil flere ganger i uken for å oppnå resultater. Det kunne folk kanskje fortalt meg før jeg møtte opp til timen! Vurderer om jeg skal bli rik på å selge motiverings CDer hvor det kun er en fortellerstemme som sier "Du er feit. Du har sikkert lyst på en hamburger du din feite gris. Se deg sjøl i speilet, OINK OINK." osvosv. Tror det ville blitt en suksess!

Neste innslag blir Kristians Motehjørne! Jeg lover! I mellomtiden kan dere sikkert se på en ekte moteblogg:

http://mixnmatch-mixandmatch.blogspot.com/

Satser på at informasjonen der er mer informativ og riktig enn min vil være, vet i alle fall at den blir jevnlig oppdatert ifølge facebook ;)

Peace out og ILU til alle dere som leser!

PS: Hvis dere ser den Headline Animatoren (aka banner) over innleggene, så er det en feed for min blogg. Du kan "abonnere" på bloggen ved å trykke på den og velge hvordan du vil abonnere. Hvis du trykker på den, og trykker på View Feed XML - Velger Live Bookmarks - Subscripe. Da vil du få et bokmerke som har en oversikt over hele bloggen, og oppdaterer seg når jeg oppdaterer bloggen.

3 kommentarer:

  1. Jeg bøyer meg i støvet, Mr.Awesome.

    *Vralte hval-aktig videre mens jeg nynner på Toxic*

    SvarSlett
  2. Spot on på youtube-kommentaren min ihvertfall. Og om du trenger noen som står ved siden av deg og synger "touch me, touch me, i wanna feel your body" så er jeg rette mann. Du trenger jo en motivator. Og bloggen din er awesome <3 -- Jonas

    SvarSlett
  3. haha, lett! takker to yah both : D <3

    SvarSlett