fredag 1. oktober 2010

Kjedsomhetens time.

 Kristian oppdaterer folket (og kjeder seg)!

Når man er et geni blant middelsmådige (bortsett fra mine følgere selvsagt) vil en ofte finne seg i øyeblikk hvor en kjeder seg. En får rett og slett ikke stimulert sin egen brain juice. Derfor som den barmhjertige samaritanen jeg er skriver jeg ustoppelig for å underholde mine likesinnede og hører på deres ønsker. Så etter tusenvis, om ikke titallsvis og kanskje til og med et par forespørsler om å skrive et innslag kalt "Kristians Motehjørne" (at dere fant den pollen er jo et mirakel) skal jeg selvfølgelig gjøre det! Selv om det lille jeg har igjen av verdighet vil forsvinne, men sånn går det når en taper et veddemål.

                        http://blog.collectables-now.com/wp-content/uploads/2008/01/bored-logo.jpg

Det er nemlig masse fett som kommer til å skje fremover! En person som ligger høyt plassert på awesome-stigen skal bli med meg på denne bloggen, han går under navnet Even Løvås eller Even Skjeven.
Vi kommer til å lage videoblogger sammen, og en del sketsjer som vi allerede er godt i gang med å skrive. Dere kan glede dere for å si det sånn! Utrolig nok har jeg fått tusen besøkende (uten meg) bare denne måneden, og det gjør ting enda mer kult! Siden det bare er åtte følgere i skrivende øyeblikk kommer man ikke akkurat på topplistene, men når det kommer til gjennomsnittsvekt leder vi stort! Neida, neida! Ikke misforstå nå, jeg tenker på kunnskap og awesomeness pr. følger. Vi kommer til å ta over verden, så bli følger nå mens vi enda aksepterer dere!

Etter å ha kjedet meg litt lenger enn det som er lovlig i Norge, bestemte jeg meg like så greit for å rydde. Det visste seg å være mer innholdsrikt enn jeg trodde! For mens jeg ryddet fant jeg en gammel kladdebok som må være fra two thousand and late og den gav et par skremmende tilbakeblikk fra barndommen som jeg føler jeg nesten må dele med omverden. En kan trygt si at det ikke var vanskelig å se hvilke timer jeg ikke fikk stimulert min kunnskapstørstige hjerne i, for etter en rask blafring igjennom kladdeboka fant jeg et par sider hvor jeg hadde laget noen fantastiske fabeldyr  med egen bakgrunnshistorie og hele pakka.
Selv om jeg ikke har scanner skal jeg rekonstruere det ene fabeldyret for dere. Vær forberedt, vask øyene og hold deg fast:

                                               Skofus el'pilatus

Jeg vet hva dere tenker. Ja, det ene beinet ble litt skjevt. Dere kan ikke forvente at alt jeg gjør skal være perfekt hele tiden! Men nok om det. Dette dyret under navnet "Skofus el'pilatus" har tydeligvis et par grunner til at den ikke ville endt nederst på næringskjeden:
  • Den kan måle motstanderen sin i fot, og motstanderen vet at han er minst en fot stor.
  • Det er en vernesko.
  • Den ser awesome ut! (Ok, den føyde jeg til nå)
 Som sagt hadde jeg også skrevet en liten historie om dette dyret. Det finnes tydeligvis kun to av den i verden (begge hankjønn, men de dør ikke av alder), og hvis du klarer å temme begge to vil du bli mester av universet. Selvfølgelig bare hvis de tillater deg å bruke de som sko. Jeg merker allerede at følgerene mine forsvinner sakte men sikkert, så bare for å få spikeren i kista så har jeg også illustrert et scenarium hvor en person har oppnådd dette....


Det er sjeldent jeg er tom for ord, men det måtte meg til for å oppnå det. I etterkant er det jo lett å se hvor dum en var som liten. For en trenger ikke å lete lenge for å finne en god grunn til  at dette fabeldyret ikke ville klart seg lenge. Hvorfor spør du? Kamuflasje! Med mindre rakkerene ikke gjemmer seg i skobutikker.
La meg illustere (siste jeg lover)!


Hello? Er det noen der enda? I så fall er jeg imponert, hvis du klarte å holde ut hele veien så må jeg si at du er en prima følger! Og hvis du mot formodning skulle bli følger etter dette innlegget, så lover jeg en lysere fremtid! MEN! Nå tenkte jeg faktisk å trene litt!

"Yeah right! Tror nok du skal gjøre noe helt annet ja! hehehe"
Nei, jeg skal faktisk trene!
"Sikker på at du ikke skal trene opp høyrehånda til verden blir invadert av onde peniser i 2012?"
Hæh, det der er ikke logisk engang!
"Tror nok du skal hilse på humlesnurr jeg"
JEG KAN FAKTISK TRENE! OG JEG SKAL TRENE PÅ ROMASKINEN
"Hørt at dere to kan skape magi, så lenge dere har riktig håndbruk"
DIN SYKE JÆVEL, NÅ LOGGER JEG AV!
"Det er ikke størrelsen på tryllestaven som teller, det er mannen bak den!"

TIL ALLE FØLGERE : JEG DIGGER DERE OG JEG SKAL FAKTISK TRENE! ROMASKINA ER ALLEREDE KLAR!

Peace out, ILU!

4 kommentarer:

  1. Danm, du er lame.

    SvarSlett
  2. hahah ikke vær grinete pga du er sliten etter øl! neida, man må skrive litt for alle vettu ; )

    SvarSlett
  3. HAHA! Rett og slett det morsomste jeg har lest på lenge! Så linken din på blogglisten og angrer ikke på at jeg tok turen. Du har en ny følger

    SvarSlett
  4. Tidenes flotteste fabeldyr! Satser på å få se diverse slektninger av den i framtiden. Illustrasjonene dine har jaggu blitt en ny favoritt!

    SvarSlett