tirsdag 19. oktober 2010

Historie, historie og mer historie!

Siden jeg må lese 400 sider historie på en måned og ta tre eksamener i norsk, så kan det bli litt labert med oppdateringer. Heldigvis har jeg fått Even på laget og jeg tror han gradvis vil klare å styre seg fra å nevne kvinnelige og mannelige kjønnsorganer i innleggene sine, verden krysser fingrene! Men jeg har god tro på at hans komiske geni vil skinne frem gang på gang.

Sent i går kveld etter en fire timers historie-rus klarte jeg å finne igjen gode og gamle Charlie the unicorn på youtube. Videoene er skremmende random, men ved nærmere ettertanke er det en perfekt forklaring på mitt liv. Jeg som den rolige, kalde og fornuftige personen som er fanget i verden hvor en er omringet av idiotiske skapninger som får meg til å virke unormal! Det er som i One Flew Over the Cuckoo's Nest hvor Jack Nicholson ender opp i et mentalsykehus og blir da den unormale blant alle gærningene. Så den eneste takken man får for å være awesome og en rimelig fantastisk person er som vist i de videoene nedenfor.

Sjekk ut videoene her (husk at de er latterlig random, så hvis du ikke liker sånt bør du ligge unna. Jeg er Charlie)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar