tirsdag 24. august 2010

Topp Ti - Ting som irriterer!

 10. Forkortelser som forkorter en bokstav av ordet...
Tro meg på at jeg ikke har noe i mot forkortelser, de er kjekke å bruke. Men hvis du skriver skl, istedenfor skal så kan du DIAGF.

 9. Musikk, dans, drama.
Jeg vet at det her hørtes forferdelig ut og  at jeg kan bli utsatt for sinte dikt i postkassa, bli slått av Alexander Rybaks sin fiolin eller få et stum-teaterstykke basert på meg som er kalt "Hvis jeg kunne snakke skulle jeg ha kalt deg en dust". Det som faktisk er feil, det er å dra alle over en kam og jeg vet at det finnes mange lugne og geniale mennesker på den linja, problemet der er at de må vike for de menneskene som hver jævla morgen klokka 6 når jeg skulle på skolen, hadde div skuespill og sangrutiner på bussholdeplassen. Det har faktisk aldri frista mer med en hendig granat, enn akkurat det året der! En shout-out til dere på den linja som faktisk har egne meninger og tanker rundt film og musikk. Alle tror de har enormt spesielle tanker og holdninger på ting, selv om det oftest er et resultat av et regelverk på hva som er lov til å like og ikke like. All ære til dere hvis dere liker franske sukkersøte,  romantiske komedier fra 60tallet. Bare vis litt personlighet når du snakker om det! (ja, slik er det i alle linjer nå for tiden og sikkert inkludert meg, men det her er min mæfækkings blogg!)


8. Folk som skriver  korte meldinger som "Tihi" , ":) : )"  eller lignende og seinere sender melding om hvorfor en ikke har svart..

Ikke for å legge problemet helt over på ett bestemt kjønn...men hva faen jenter?!!! 

7. Folk som oppfører seg arrogant og tror at de er bedre enn deg, og de faktisk er bedre enn deg.
Føler ikke jeg trenger å utdype så mye her! Fuck dere!

6. Geniale videoer som en seinere oppdager at er fake.
Jeg er ikke personen til å overdrive, men det kan sammenlignes med å bli sparket i nøttene av spedalske dverger samtidig som en transvestitt plansliper nipplene dine..

5. LOLcats
I CAN HAS GO FUCKING DIE AND KILL YOURSELF    ( icanhascheezburger.com )


4. Fylla hvor folk har kamera / Edru folk som husker alt.
Jeg har en lang erfaring med å gjøre idiotiske ting i fylla, og generelt sett stoler jeg ikke på folk som ikke har gjort det. Problemet er at i de litt svakere øyeblikkene, da ditt nivå av awesomeness ikke er like legendarisk bra som det bruker er det alltid en jævel med et kamera. (eller hva Ingeborg?)
 
                                                        I CAN HAZZ BUCKET?!

3. Når virkeligheten bitchslapper deg i trynet!
Som feks året etter IKT hvor man finner ut at kroppen er 98% kebab og å gjennomføre 2,5 KM ikke er sannsynlig uten bil.. Eller når du finner ut at vekta ikke kan bortforklares med tung benbygning (jeg har ekstremt tung benbygning). "Jeg sier ikke at du skal slange deg, jeg bare ønsker at du skal stille deg på en vekt og skrive opp den summen. Så trekke 20 fra den summen og prøve å veie det."

2. Folk som er eksperter etter to uker på linja si.
Dette tror jeg må være et virus på en god del linjer... 

1. Når man ser noen på strekninga man går som man er usikker på om man kjenner nok til at man skal hilse på eller la være.
Man vil jo tro at å hilse er den sikreste varianten, og det er jo nesten alltid det man gjør. Men bare følelsen av å gå oppover veien og se personen langt unna og man er akkurat usikker nok på om man er på hils..den er utrolig irriterende. Spesielt morsomt når man bestemmer seg for å hilse og den personen bruker de gode, fine triksa man bruker selv, som å ta opp telefonen, titte i bakken og klø seg i hodet mens man ser en annen retning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar