mandag 23. august 2010

Jeg vil tjene penger på bloggen min!

Det var en tung avgjørelse å ta når jeg bestemte meg for å selge all min enorme mengde kunnskap for de usle millionene jeg kommer til å tjene på denne bloggen. Heldigvis for dere, så endte jeg opp med å utføre min gjennomtenkte mesterplan med å tjene penger på bloggen min.












Så hva kan dere forvente å lese om her? Jo, det er fint at du spør. For på denne bloggen vil du kunne lese om filmer jeg syntes suger (som seinere du også kommer til å syntes at suger), Topp Ti- lister om alt awesome, Kristians motehjørne (Jeg har lagt merke til at det er motebloggene som virkelig tjener penger, de har nå fått en farlig konkurrent), Månedens verste jobb, Månedens ekstremsport og masse, masse mer av geniale saker og ting. Så det er bare å følge med fremover!

Husk at skrivefeil er en del av sjarmen med denne bloggen


Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

1 kommentar:

  1. Jeg følger deg, Mester! Vis vei til rikdom og edle skatter! =)
    Husk å skru på hunter gliser til jokke :P

    SvarSlett