fredag 24. september 2010

The Pint of No Return

                          The Pint of No Return! - It's Real


               "http://ineffabletwaddle.com/wp-content/uploads/2010/07/pint_beer.jpg"


Nei, det er ikke en stavefeil din  forbanna bedreviter. Hvis det er en ting jeg føler noen må ta steget å skrive ned, så er det den ikke enda vitenskapelige beviste teorien min. Selv om dere vet at mine meninger og holdninger alltid er rett velger jeg å skrive dette for fremtidens politkere og vitenskapsmenn (regner med at denne bloggen kommer til å bli brukt for å skape en ny og bedre verden).

Det har nemlig vist seg gang på gang at etter den tredje halvliteren så kan du rett og slett ikke stoppe å drikke øl.
Hvordan de har fått til dette er uvisst, men faren er så reell at jeg føler en plikt til å opplyse folk om dette. Så hvis du tar den tredje ølen hjemme foran TVen kan du like så greit ringe jobben og si at du er syk, for innen to timer synger du "Time of your life" foran likesinnende på kongens. På grunn av denne problemstillingen har ofte en fin og rolig kveld endt opp med å gjøre meg om til charter svein på koffeinpiller. Så for å få ut mine følelser rundt dette gjør jeg som alle emokidz og skriver et følelsesladet dikt! Here vi go, yo yo:

Kjære øl, vi har det ofte fint vi to.
Helt til en blir tre, og tre blir til masse spy i do.
Du må da forstå at du er grunnen til angsten,
når dyrevernet kommer å henter damefangsten.
Det minsker ikke hjernekløen
Når de ruller fangsten ut i sjøen

Jeg skulle jo bare ta en øl til fotball på TV,
men nå kan jeg tilføye naken sekkepipe spilling på min CV.
Når snakkingen og koordinasjonen ikke er tilstede
Kan man trygt si at jeg har kjent ditt vrede
Så det er ikke alltid like kult for meg
å våkne opp etter å ha drukket hundre av deg.

Derfor vil jeg spørre deg om vi ikke bare kan være venner
La meg kunne stoppe når den gode susen jeg kjenner.
Ikke la meg ende opp i en artikkel i avisa
om gutten som prøvde å stikke femten tamponger opp i nesa
Når vi behersker oss så har vi det gull.
Problemet er når du gjør meg så jævelig full!

Peace out!

Takk til mine tre trofaste følgere! ILU, men join alle som er og ikke trykk på reklame linken pga da vil jeg tjene milliarder. Så ikke gjør det.

3 kommentarer:

  1. Å drikke bare en øl er som å runke litt å så stoppe. Det går bare ikke.. :P

    SvarSlett
  2. hahah du er fantastisk du Kristian. MR AWESOME INDEED!

    SvarSlett